Let the adventure begin!! - Reisverslag uit Heel, Nederland van Kim Peter - WaarBenJij.nu Let the adventure begin!! - Reisverslag uit Heel, Nederland van Kim Peter - WaarBenJij.nu

Let the adventure begin!!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

08 September 2008 | Nederland, Heel

Lieve mensen.

Van velen van jullie heb ik inmiddels al afscheid genomen en over een paar uur gaat het dan echt gebeuren!! Ik zal voor drie en halve maand naar Zuid-Afrika gaan...

Ik vlieg vanuit Dusseldorf naar Londen, en van daaruit door naar Kaapstad. In Kaapstad wordt ik door onze contactpersoon Bob opgehaald en zal een aantal dagen bij
hem logeren. Daarna reis ik met een backpackers bus, via de
Oostkust, door naar Sint Lucia, waar ik onze andere contactpersoon Marloes zal treffen en ook voor het eerst haar zoontje Jonathan zal kunnen bewonderen! In de buurt van Sint Lucia (in de Ubombo
bergen om precies te zijn) zal ik drie weken vrijwilligerswerk gaan doen bij een nieuw project: Ubombo
Children’s Care Village, een combinatie van een weeshuis
en een dagopvangcentrum. We hopen dit project in de toekomst te kunnen gaan steunen. Tijdens mijnn verblijf bij UCCV zal Peter (mijn vriend) ook in Afrika aankomen en 4 weken met mij meereizen. We maken eerst een trip met jeeps naar Mozambique en zullen dan via Swaziland doorreizen naar Pretorie en Johannesburg. In Johannesburg staat een bezoek aan Janai Children’s Home gepland. Peter zal vanuit Johannesburg terugvliegen. Voor mij gaat vanuit Johannesburg de reis, door Lesotho, terug naar Durban en van hieruit terug naar Kaapstad. In Kaapstad zal
ik de laatste 3 à 4 weken vrijwilligerswerk bij Masonwabe
Educare Centre doen. Op 21 december zal ik weer terug
naar Nederland keren.

Ik kreeg net nog een mailtje van Bob dat het weer in Kaapstad morgen slechter zou worden, 17 graden en regen. Dus dan voel ik me ook zeker meteen thuis ;)!!

Mensen, ik ga jullie heel erg missen en hoop dat jullie heeeel veel berichtjes op mijn site achterlaten om mij van alles op de hoogte te houden!!

Tot over een paar maandjes...

Liefs,
Kim

  • 08 September 2008 - 09:36

    Anke:

    Ha sexy!

    Jeeaeaeaeah! Ik ben de eerste.
    Heel veel plezier. Het gaat echt onwijs tof worden. Ik heb er alle vertrouwen in! mmmbop!
    Ik mis je nu al. xxxxx

    Bel je me zo nog ff? (ik kreeg net alleen paps aan de lijn...)

    2x trekken 1x pijpen en dan komt alles goed ;-).

    Tot snel aap!

    Liefs Anke

  • 08 September 2008 - 11:26

    Sylvia:

    Hoi Kim,

    Ik wens jou heel veel succes daar in Afrika.
    En ik kijk uit naar jou berichtjes.

    Liefs,
    Sylvia

  • 08 September 2008 - 12:53

    Inge:

    Heey Kim!
    Heel veel plezier, maar dat zal vast wel goedkomen!
    Ik zal je via je berichtjes volgen!
    Xx Inge

  • 08 September 2008 - 14:34

    Nichtje Rian:

    Haaa Kimmie.
    Harstikke veel plzier =).
    We zullen je erg gaan missen! maar zo blijven we op de hoogte eh.. veel plzier en tot snel :)

    xx Rian

  • 08 September 2008 - 18:45

    Sandra:

    Hey Kim,
    Nu is het dan toch begonnen voor je! Spannend en ontzettend leuk! Veel groetjes aan Bob en Marloes en een knuffel voor Jonathan. Maak er een paar mooie maanden van en hopelijk kom je met een berg werk voor onze Stichting weer terug.

    Groetjes Sandra

  • 08 September 2008 - 20:40

    Theo Tijssen:

    Beste Kim,
    Het liefst zou ik in jou plaats zijn. Je gaat een fantastische tijd tegemoet. Ik wens je verschrikkelijk veel plezier en geluk met je zeer goede doel. Via de mail zal ik je informeren over stageplekken in Graaff-Reinet.
    Geniet samen met je vriend van de prachtige reis.
    Doe Bob en Loes de groeten.
    Lieve groeten, Theo

  • 09 September 2008 - 02:03

    Josje:

    Hey Kim!!
    Hier een berichtje uit Sydney!! Wat leuk dat voor jou de reis ook eindelijk gaat beginnen... Geniet ervan, ben benieuwd naar al je avonturen!!

    XX josje

  • 09 September 2008 - 15:23

    Anne:

    hee.. nicht
    hopelijk heb je een goede reis gehad als je dit leest en is het toch iets beter weer dan verwacht maar ondanks dat wens ik je een heerlijke tijd toe met lekker veel plezier en geniet ervan
    xxx Anne

  • 10 September 2008 - 07:28

    Thea:

    Hoi Mop,

    En, lekker geslapen, de eerste nacht bij Bob en Ingrid. Pap en ik zijn blij dat de reis goed verlopen is en dat je zo liefdevol door Bob bent opgevangen. Heb je in het vliegtuig nog een beetje kunnen slapen?
    Meid ga er lekker van genieten, we bellen gauw.
    Duizend dikke knuffels van je pappie en mij.

  • 10 September 2008 - 08:11

    Peter:

    Ha leeve sjat,

    Fijn dat je reis goed verlopen is.
    Weet zeker dat je er een leuke tijd gaat hebben en dat de maanden zo om zijn. Heb er ontzettend zin in, om over 5 weken naar je toe te komen en een maand met je te touren.
    Ga je wel ontzettend missen, nu de komende weken!!
    Heel veel plezier daar en we spreken elkaar snel!!

    Heel veel kusjes,

    dien vriendje

  • 10 September 2008 - 09:48

    Marloes:

    Een bericht vanuit Nederland!!! Heerlijk om weer broodjes kaas en kroketten te eten !! Ik kijk er naar uit om je in oktober te zien. Mail nog even je ZA telefoon nr. want dat ben ik vergeten mee te nemen.
    Veel plezier bij Bob en Ingrid !
    Liefs Marloes

  • 10 September 2008 - 16:02

    Robby En Jolanda:

    Ha Kim!

    Heel veel succes en plezier!!!

    Dikke kus!

  • 10 September 2008 - 19:55

    Bart En Maria:

    Ha die Kim,

    Zo te horen is je reis goed verlopen. Heel veel plezier tijdens je verblijf. Heel veel groetjes uit Horn.

    xxx- Bart en Maria

  • 11 September 2008 - 08:36

    Inge:

    Kim,

    Hieël väöl plezeer, geniet enz enz.Fijn om te laeze desse ein fijn reis höbs gehadj en good bòs aangekomme.Zeen ze dao net zo enthousiast euver dien haor es de minse hie??;-)))

    Dieke knoevel, Inge

  • 11 September 2008 - 19:22

    Miem En Lei:

    hoi Kim,

    fijn dat je goed bent aangekomen in het land waar je allang naar hebt uitgekeken. veel succes met je goede doel.
    maak er maar iets moois van, ook voor jezelf.

    BVD
    Lei

  • 13 September 2008 - 11:13

    Hay En Leen:

    Hoy Kim,
    Zelfs hier kunnen we jou ontvangen, ook al menen sommige mensen dat 'de Piel' het einde van de wereld is. We wensen jou een prachtige tijd toe, plezier in je werk en veel mooie nieuwe contacten en voor de rest zou ik zeggen, Genieten maar!!!!!!
    P.S. Hebben ze ook lekkere "caramelle" daar?
    Toedels, Leen en Hay

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2008

3 landen in 3 weken

21 November 2008

Ubombo Children's Care Village

13 November 2008

Van Plett tot Monzi

08 November 2008

Ik leef nog!!!

15 September 2008

De African vibe begint toe te slaan!
Kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 32587

Voorgaande reizen:

11 December 2021 - 29 April 2022

Samen Op Ontdekkingsreis

23 Juli 2011 - 14 Oktober 2011

Zuidelijk Afrika

08 September 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: