Ik leef nog!!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kim Peter - WaarBenJij.nu Ik leef nog!!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Kim Peter - WaarBenJij.nu

Ik leef nog!!!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

08 November 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Beste allemaal,

Veel te lang hebben jullie al niets meer van mij gehoord... er is hier weinig gelegendheid tot internetten en de tijd gaat veels te snel!

Toch beloof ik om snel een update te plaatsen over de 2 weken reizen die ik nog gedaan heb, de 2 weken werken in het weeshuis, Peter zijn aankomst hier, onze tocht naar Mozambique van een week en erna weer 2 weken reizen.

Ik wil jullie nu alleen even laten weten dat alles goed is en ik optimaal geniet.
We zitten nu in Pretoria, een gezellige studentenstad. Morgen gaan we naar Johannesburg, vanwaar Peter alweer terug vliegt naar Nl helaas.

Dus snel weer meer te lezen over mijn reisverhalen... voor nu hou ik jullie even zoet met een paar foto's!

Liefs, Kim

PS: Mijn nlse telefoon is gestolen, dus ik ben op dat nr niet langer bereikbaar. heb je de afgelopen anderhalve maand hier naar gesmst dan heb ik dat dus ook niet ontvangen!

  • 08 November 2008 - 15:47

    Rian:

    Leuk om weer iets over je te horen!
    Ik zal de foto's eens bekijken. We missen je en tot snel.
    Groetjes xx Rian

  • 08 November 2008 - 15:49

    Inge:

    Geniet nog aeve same dao enne...die verhaole laeze we den waal get later, ha ha ;-))

    Groete en eine dieke knoevel van P&mich

  • 08 November 2008 - 23:38

    Theo Tijssen:

    Beste Kim,
    Ik dacht dat je in de rimboe vast zat, maar gelukkig gaat het goed en geniet je in volle teugen. Prachtige foto's, zeker met die zwarte moppies. Het staat je goed. Heel veel plezier, gezondheid en vreugde in het prachtige land.

  • 09 November 2008 - 11:07

    Sandra:

    Hoi Kim, leuke foto's! Genieten nog de komende weken.
    Kusjes van ons

  • 09 November 2008 - 11:32

    Margriet :

    Ha Kim
    Met veel plezier hebben we je berichten gelezen en het verslag gehoord van Gerard en Thea. Ook mooie foto's trouwens!
    Gisteravond waren je ouders trouwens bij ons vanwege mijn verjaardag. Wat leuk dat Gerard het laatste stukje met je kan optrekken. Omdat we zelf een jaar geleden in Zuid Afrika waren (mijn verjaardag hebben we in Kaapstad gevierd) spreken de verhalen en foto's nog meer tot de verbeelding. Jons is jaloers op je, maar gaat op advies van school naar Schotland i.p.v. Kaapstad (beter voor de C.V. om nu een ander land te nemen volgens school).
    Onze Jasper is terug van een rondreis door Peru en Bolivia waar hij zichzelf na zijn afstuderen op getrakteerd heeft.Ook met heel enthousiaste verhalen. Geniet nog van alle mooie dingen die je meemaakt en pas goed op jezelf! Ook veel groetjes van Harrie en de anderen!

    Margriet

  • 09 November 2008 - 14:02

    Oma:

    Lieve Kim en Peter,
    Ik heb net samen met je ouders je berichtjes en foto,s bekeken. Dat ziet er gezellig uit. Bedankt voor je kaart, die is gisteren aangekomen. Geniet nog maar even daar in Afrika. Ik zal blij zijn als je weer thuis bent.
    Een hele dikke knuffel van je oma.

  • 09 November 2008 - 14:05

    Thea:

    Hoi Kim,
    Wat een prachtige foto,s. Mooi die vrolijke kopjes van die prachtige kinderen, maar ook mooi die vrolijke kopjes van Peter en jou.
    Dikke kus van pap en mij.

  • 10 November 2008 - 07:05

    Lon & Willem:

    Ha maedje,geneet d'r nog lekker van....wae kieke oet nao nuuje verhaole!leefs lon & Willem

  • 10 November 2008 - 07:10

    Sylvia:

    Hee Kim,

    Ik vind het knap hoor, hoe jij het allemaal doet. En als ik die lieve snoetjes zie, begrijp ik waarom je dit allemaal doet.
    Groetjes,
    Sylvia

  • 10 November 2008 - 11:08

    Anke:

    Ha lieffie!

    Wat zie je er stralend en gelukkig uit! Dat doet me deugd! Ik kijk uit naar je lange update of naar onze volgende skype sessie...
    Ik ben nu nog ff in Londen. Heb een onwijs leuk weekend gehad dus ik heb je een hele bulk te vertellen!

    xxxxxx Anke

    check www.degelderlander.nl. Ik schrijf deze week de daglog. Dus dan kun je al mijn capriolen deze week volgen!

  • 10 November 2008 - 16:12

    Jeannette:

    Dank voor je teken van leven. Heb genoten van de leuke foto's. Een lieve groet van Ton en Jeannette

  • 11 November 2008 - 13:00

    Peter:

    Ha lieverd,

    Helaas weer terug in het koude Nederland. Maar ik kan terugkijken op een supermooie reis samen met jou. Voor jou is het aftellen nu begonnen, tot dat je vader komt. Maak er die laatste 6 weken nog een mooie tijd van, zodat je dadelijk kan terugkijken op een geweldige reis van 3,5 maand in het supermooie Zuid Afrika!!

    Een knuffel en een dikke kus,

    Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 November 2008

3 landen in 3 weken

21 November 2008

Ubombo Children's Care Village

13 November 2008

Van Plett tot Monzi

08 November 2008

Ik leef nog!!!

15 September 2008

De African vibe begint toe te slaan!
Kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 32583

Voorgaande reizen:

11 December 2021 - 29 April 2022

Samen Op Ontdekkingsreis

23 Juli 2011 - 14 Oktober 2011

Zuidelijk Afrika

08 September 2008 - 21 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: