We mogen weer! - Reisverslag uit Heel, Nederland van Kim Peter - WaarBenJij.nu We mogen weer! - Reisverslag uit Heel, Nederland van Kim Peter - WaarBenJij.nu

We mogen weer!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

21 Juli 2011 | Nederland, Heel

Beste allemaal,

We staan op het punt om te vertrekken!

We hebben er ontzettende zin in en de spanning begint langzaam toe te slaan. Nog zoveel te doen en nog maar zo weinig tijd. Want nog maar 2 nachtjes en dan vliegen we vanuit Brussel, via Istanbul, naar Kaapstad. Vanuit daar zullen we in de komende maanden door Namibie, Botswana, Mozambique en Malawi reizen. Ook zullen we in Zuid-Afrika bij 2 projecten van Friends for Africa vrijwilligerswerk doen.

Maar we beginnen dus zondagmorgen in Kaapstad. Kim's ouders (Gerard en Thea) zijn op dit moment al daar en zij zullen de eerste weken met ons mee reizen.

We hopen dat jullie via deze site onze belevenissen willen volgen!

Groetjes,
Peter en Kim

• 21 Juli 2011 - 13:06

Christina:

Lieve Kim en Peter,

we wensn jullie heel veel plezier in Afrika.
    Geniet er lekker van!!

Gr. Johan en Chrisje

• 21 Juli 2011 - 13:27

Sylvia:

Peter en Kim,

Goede reis en veel plezier.

Ik volg jullie op de voet.

• 21 Juli 2011 - 13:44

Inge:

" Bijna vakantie gangers"

Ook wij zullen jullie volgen, heel veel plezier in Afrika.

Groeten P & I

• 21 Juli 2011 - 14:44

F&J:

Heel veel plezier.. en mochten jullie onderweg nog Afrikanen met T-shirts met spreuken tegenkomen.. doe ze de groeten :D

Grz F&J

• 21 Juli 2011 - 14:56

Juul:

Heej Kim&Peter!! Heel veel plezier in ver Afrika :) Genieten!! X

• 21 Juli 2011 - 15:39

Rebecca:

Meis krijg de mails! :) Heeeeeel veel plezier samen en geniet ervan! Houden contact!
    Kus!

• 22 Juli 2011 - 10:20

Emile En Arian:

Heel veel plezier en een goede reis.

Wij zullen jullie verhalen graag lezen.

Groetjes Emile en Arian

• 22 Juli 2011 - 14:01

Margriet Van Melick:

Kim en Peter.
    Een heel fijne reis samen en maak er iets moois van! We zullen jullie belevenissen volgen.
    Groetjes aan Gerard en Thea

• 22 Juli 2011 - 17:14

Farah:

Yes!! Weer wat te lezen als ik eigenlijk moet studeren hihi! Muchos plezieros xx

• 23 Juli 2011 - 12:41

Diana:

Kim en Peter,

Heel veel succes, maar vooral heel veel plezier. Wij zullen jullie verhalen vanuit hier volgen.

Tot over 3 mnd.

Groetjes familie FLekken

• 23 Juli 2011 - 14:57

Bob Lohr:

Ja Kim dat wordt weer een fantastiese vakantie, je ouders hebben het al prima naar hun zin.
    Tot morgen!
    Bob

• 24 Juli 2011 - 13:10

Rian:

Hoi Kim en Peter,

heel veel plezier in Afrika! Leuk dat ik zo jullie een beetje kan volgen. Geniet er van :)

x Rian

• 24 Juli 2011 - 14:36

Carolien:

Ha Ma Kim, allereerst gefeliciteerd met je slagen.
    Wij wensen jou, Peter, Thea en Gerard een mooie, prettige reis.
    We zijn benieuwd naar jullie berichtjes.
    Heel veel plezier, geniet ze !!
    Lieve groetjes Jac en Carolien

• 24 Juli 2011 - 16:11

Lucia:

Hee Kim en Peter, Gerard en Thea,,

Via Pieter deze link gekregen,en ik ga jullie ook graag "volgen", wens jullie heel heel veel plezier.......en geniet ervan.
    Liefs Lucia en Pieter.

• 24 Juli 2011 - 19:19

Patty:

Heel veel plezier en een geweldige vakantie gewenst!
    Geniet van alle indrukken,

liefs Harm&Patty

• 25 Juli 2011 - 07:38

Sylvia:

Hoi Kim,

Ik lees net jouw mailtje. Een dikke proficiat hoor. Te gek. Je hebt jouw vakantie dubbel en dwars verdiend.

De groetjes aan iedereen daar.

Liefs,
    sylvia

• 26 Juli 2011 - 17:57

Francis:

Heei Kim en Peter (en Gerard en Thea),

Intussen zijn jullie vast al aan het genieten van het prachtige Afrika, ik wens jullie heel veel mooie ervaringen toe de komende tijd. Geniet ervan en ik kijk al uit naar foto's en berichtjes. Lief zijn voor de kindjes en zoals altijd handen uit de mouwen;-) maar dat komt vast helemaal goed.

Liefs Francis

• 27 Juli 2011 - 20:59

Sandra :

Hoi Kim, Peter, Gerard en Thea.
    Wat ben ik ontzettend jaloers op jullie, dat jullie weer in dit prachtige land zijn! Maar wat ontzettend goed ook dat jullie er weer zijn. Geniet ervan met zijn allen. Doe Bob heel veel groetjes van mij en van mijn zus. Wij denken met veel plezier terug aan onze ontmoeting met hem. We gaan met spanning jullie verhalen volgen en ik hoop dat jullie natuurlijk veel goeds kunnen doen voor de stichting. Uiteindelijk blijft dat toch een apart plekje houden in mijn hart.
    Groetjes van ons allemaal uit Kinrooi

• 28 Juli 2011 - 08:36

Bart En Maria:

Beste Kim en Peter,

Hopelijk zijn jullie niet te vermoeid aangekomen. We waren gisteren nog
    bij Maarten en Tiny, ook daar is alles goed. Voor de rest ook de groeten aan Thea en Gerard. Veel plezier tijdens jullie verblijf en we zullen jullie blijven volgen.

• 13 Augustus 2011 - 12:45

Rob En Marij:

Hey lieverds een hele fijne vacantie in Afrika en geniet er lekker van!!Dikke kus de Nakjes uit het regenachtige Nederland

• 05 September 2011 - 12:12

Jos Van Doren:

Hallo Peter en Kim,

Ik ben net terug van een business trip in Ghana. Een prachtig land, alleen alle dieren zijn daar zo'n beetje afgeschoten. Dus wel veel flora maar weinig fauna. heb trouwens niet al te veel gezien, want ben zoals Peter mij kent, nogal druk geweest. Jullie staan er wat dat betreft wat beter voor. Een prachtig land en aan de foto's te zien genieten jullie ervan. Groot gelijk. Ik wens jullie nog een aantal mooie weken toe!
    Grote groet,
    Jos